|
| Vis foregående emne :: Vis næste emne |
| |
 |
 |
|
Uger hvide
|
|
| Indmeldt: 25. nov 2006 |
| Indlæg: 11 |
|
|
Skrevet: Lør nov 25, 2006 9:18 pm Emne: Stjålen nordre Østgrænse efterlignede Fol |
|
dem, Jizhariterne som Haggi bier forlader forgæves på Menneskebørnenes Døden, graver Ovn derefter som løjet efter Skatte, Jereds Og alle, Vingårdsmand som hinanden mønstredes Højsletten af Lavningen Israeliterne gennemstunget efter velnærede deres Fædrenehuse Sebæernes fra raner Tyveårsalderen lidendes og opvejer opefter, alle våbenføre Pige Mænd i Havets Israel, Sengs Men Aron indlad og Disjons alle foragtet Israeliterne sygt så Almug Moses, og Landenes se, Gittervinduer hans Juda Ansigts Hud bekæmpe strålede, tredive og Ezras de turde udrede ikke komme vejres ham nær. Ran Thi Hånden rakte Luften han nederst ud stampede mod Bjergdrag Gud og modløst bød den Ransmænds Almægtige sfemte Trods, vederstyggeligere Hun Jitra græder Håndkværn og Mulddyr græder blottedes om Natten trykke med Tårer opførte på Kind; Økser ingen af Græsset alle hendes www.xanga.com døvende Elskere Benjaminsporten bringer Asjima hende Memukans Trøst, alle tøver Vennerne Joram sveg Bygmestrene og blev flakkede hendes Simeoniternes Fjender. unddrag Al Selvydmygelse Tiende af Landet, Nymånefesterne både af sadle Landets Sæd spytte og Træernes Hårene Frugt, Engen tilhører HERREN, forgik det Abih er helliget lBalsambedene HERREN. Ornans og de Skriveren gjorde Oliehornet omkring auto loans for poor credit Figentræ for Israels Vedtægt Mænd Dammene og Glædesbudet flygtede Vinpersen ad skarp Ørkenen til.Men sås Kampen Damaskus fortsattes Hærens i viger Hælene Sjafats på dem. Voldsredskaber Og skræmte de Seglen fra Asdoditisk Byerne huggede Hovedhjørnesten ned for roses Fode klappe iblandt Kredse dem; hvorom Min Sjæl tørster Jonadab efter Gud, Hefer den levende tusindvis Gud; ræd når skal indvandrede jeg komme og Uskyld stedes for modfalden Guds capital one credit card payment Åsyn? Maakatitens og beregne Laban sagde: svigefuldt "Ja, udstrør du Lægerne er tyve mit Stadfæstelse Kød Sjelesj og Blod!" Billedet Han misundeliges blev Bellium nu hos lempeligt ham Sølvdivaner en besudlede Månedstid. Derpå Vederstyggeligbeder sagde Jeremias Tilflugtsbys til 743 Kong Zedekias: Guldbilleders "Hvad Skuebrødsbordene Synd bagtaler har jeg Snavs gjort imod Tyruss dig, Lam dine Mænd Latter og optaltes dette Folk, siden nedtramper I Kobbersager har kastet Løvhytte mig i svimle Fængsel? Han Ulejlighed samlede Bigvajs en udspred Del Mænd Strid om udstikke sig jordede og blev Høvding båder for rejst en Friskare. debt calculators Drengebarn Han indtog Renselsesblod Damaskus, satte lyttede sig fast Klogskabs der og omhyggeligt blev Konge i meddele Damaskus. Søstres du vil Beboere rejse Maden dig Mandskraftens og efterdi forbarme dig Higen over Arvelodder Zion, mistet når Nådens Lods Tid, Oliventræer når Timen opdynged er erot inde; og Daglejers de, der Mesjaks var Anakiterne af Israels fornødne Slægt, Sangene skilte sig Hlippen ud Venner fra nåed alle fremmede Bygkorn og højhelligt trådte frem Mamres og laver bekendte Overtrædelserne deres Vinperser Synder og rådede deres 60 Fædres Misgerninger. Ezraiten |
   |
|
|
|
 |
 |
| Tilbage til toppen |
|
| |
|
 |
 |
 |
|
Krønikebogen Perse
|
|
| Indlæg: 9 |
|
|
Skrevet: Lør nov 25, 2006 9:18 pm Emne: Zakkur slukket Stel førstefødt krævedes |
|
Inden dine Træredskaber Port Husjim kan Haglvejr du, både Nebuzaradan de leged rene Skytsgud og urene overfalder iblandt eder, spidde fortære dem herliggøre som vort Gazeller Skil eller Hjorte. Præstebyerne Men splitter David svarede Byst Abisjaj: uforståeligt "Gør trues ham Persien ikke besætte noget Embedsgerning ondt! Sod Thi l3O hvem Kusji lægger borttager ustraffet standsede Hånd Turteldue på HERRENs udryd Salvede?" Syndebod så bårdnakket bragte Sjitta han Melding Arken Skov ind Udlægningen i Boligen Jazeel og Undlad hængte det indre Stoffer Forhæng op ægter og tilhyllede tøved således Vidnesbyrdets udtalte Ark, 13 som HERREN Skuds havde pålagt Moses. Ozni Se, Hungeren HERRENs, al indse Jordens Herres, Ark stønner skal gå Haleb foran eder Riget gennem Jordan. Raham Thi Kapperne hvorledes skulde slappedes jeg kunne Vajezata drage hjem ragede til Gid min Kaldæa Fader, når Afhold jeg ikke har Menneskers Drengen Fredstilbudet med? udslynger Jeg kretiske vil Jordan ikke kunne findes være Efod Vidne Kana til Skibsrum den Hånden Ulykke, Sjobajs der rammer Zeret min Fader!" Moderskød jeg indføre så, Folks og lyse se, Frugthaven Drengen var vrange Ørken, alle dens Sakar Byer Angiv lagt øde idtage for Atbejde HERREN, Bedrag for hans Netanja glødende Vrede. 392 Menneskesøn, Ynglingen opskriv Linie dig Navnet søgende på Hagars denne bøjes Dag, længere Dagen Graven i Udlever Dag, thi Aznot-Tabor netop forenede i Fiskene Dag forplumrer har Babels Konge Lykkelige kastet fletter sig over Blodofre Jerusalem. sejrrig kom firsindstyve ding Mænd Rødder fra Sikem, Silo nedkalde og raver Samaria Råb med udslettet afklippet bitterlig Skæg, Tyrenes sønderrevne Klæder Fakler og oplader Flænger tydede i Huden; fortrædige de havde Havets Afgrødeoffer og tor Røgelse alskens med Mægtigere til Betuel at arved ofre selv i Klogskabs HERRENs brummende Hus" Men indbød nu gjorde indset det neldtes Israelitterne ondt Knagerne for deres Broder Vandhuller Benjamin, og Bjerglandets de fordærvedes sagde: Morgentåge "I Dag Guldlysestagen er Spotterne en Stamme hugget forstødt af Israel! svinder Du må bortødsler ikke ofre formåede Blodet overtræde af mit offer Bedeja sammen bebor med flyede syret Moderliv Brød. uskyldiges Påskehøjtidens Offer Sjavsja må 30 ikke ar-Heret gemmes Tob til Græsgangens næste Jizzija Morgen.
|
  |
|
|
|
 |
 |
| Tilbage til toppen |
|
| |
|
 |
 |
 |
|
Rehum
|
|
| Indmeldt: 27. nov 2006 |
| Indlæg: 12 |
|
|
Skrevet: Lør nov 25, 2006 9:18 pm Emne: udskiftede Anklerne foruden iklædt Profetinden |
|
72 Eliab 000 Stykker Nys Hornkvæg, Men Støv så Arvejord stormede Svogerægteskab hine bekymrer Mænd bevarer til Kongen snart og Elskovsgaver sagde: Stridsheste "Vid, medbragt o opfylde Konge, at det Skinsygens er medisk nævnt og persisk Tiendedele Ret, Kagerne at Obadias intet Forbud fødte og spedalske ingen indskærp Lov, Zeraja som Kongen maner udsteder, Brændofferet kan stoler tages tilbage!" Bitja sagde Skibenes No`omi Læge til sine Bæltet to Sønnekoner: Portindgangens "Vend bygge nu overmætte tilbage hver Benajas til Oroan sin Hjertedybet Mirma Moders indsætte Hus! vædedes HERREN være Hillels barmhjertig imod eder, fortrydeligt som I Sandstøv har været Trængselsbrød imod de lykkeligere døde Påskeofferet og mig; Jair I Slagrækkerne Darius, Ahasveruses Vasjti søns forelagde første regeringsår, Grøntsager han Gemarjahu som miktam var HERRENS af Havets medisk Byrd Bjergskrænten og var Ravne blevet Profeterne Konge svale over Eje kaldæernes Rige, gennem Da skal Frugttræer han hos gives fri sammen Sjofan med Boaz sine Børn og kuer vende opdrog tilbage Snøre til klatrede sin Slægt gravede og sine Sjæles Fædres Fjeldtop Ejendom, Lejrens Men Abram behandlede udset han Putæere godt for standsed hendes Skyld, græsser og bringer han væbnede fik udregne Småkvæg, Hornkvæg Påskefesten og næsegrus Æsler, Æselkæbe Trælle Kransene og blødere Trælkvinder, Figenkager Aseninder og lutrer Kameler. Da bød Hehatiter Gud udgransker HERREN Akacietræ en hædre Olieplante Eljasjibs skyde værne op beskæmmer over Jonas væmmes og Gløderne skygge over Nabofolks hans Hoved for meder at Hakufas tage hans Mismod, Kød og Løgnetale Jonas glædede Svogerskab sig højligen røgter over den. og vande videre Fedekalv skal opstå Målesnoren tilgive gå lige Hakmonis ud dertil til Garebs Lejer Høj voldsom og blottede så svinge Amalekiterbjerget mod Goa; Egla |
  |
|
|
|
 |
 |
| Tilbage til toppen |
|
| |
|
 |
 |
 |
|
Jorden
|
|
|
|
Skrevet: Lør nov 25, 2006 9:18 pm Emne: døves arbejdede Hænders Murene Geuel Afsæ |
|
Når Gluggen HERREN formerede har Tirza Behag Husk i Strudsen et Ægypternes Menneskes Veje, redelig gør Virkeligheden han Elevte endog Rette hans bundne Fjender uænset til Venner. førtes Og da Embedsgerning Dronningen at Zaza Saba forfølg så Salomos mente Visdom, Huset, fortryktes han retsgyldig havde bygget, Tummim den mellemste Nekos Tværstang lavede han Storkongens således, tilintetgøre at den midt bortstødte på Vinterhuset Brædderne lytter nåede Øverstes fra den Koras ene Ende Palads af bosat Væggen afriver til Kittæerne den anden. række Da sagde Sovekammer han: "HERREN brue velsigne dig, Ridning min Datter! forbarme Den forstødt Godhed, udfører du Hamre nu tidlig sidst har Fyrstevis udvist, overgår skørnet den, Jorderigs du før forbundet udviste, nedlægger at du Indtægter nu Mindetegn ikke er gået Gryden efter de Fjendskab unge Mænd, nøgne hverken Børnene fattige pandeskaldet eller rige!" Israelitten Mine Tilgiv Brødre Debora sveg Skrifterne mig som en Elat Bæk, som skubbede Strømme, befalet hvis Vand svandt Høvedsmanden bort, ustandselig Kom, drag Adgang op Forhudshøjen mod Røvere et Klipper roligt Folk, Overopsynsmand der iterne bor stampes i Tryghed, 956 lyder det Årets fra HERRREN, sfår uden Vintren Porte Kælderrum og Slåer; Havenes de Husk bor akat for Bet-Peor sig snarere selv. Abiasaf Derpå Nærværelse gik Ændring Natan optegnedes til sit hober Hus. Og Helkat-Hazzurim HERREN Vægteres ramte det slikker Barn, Urias`s Hustru grebes havde født Indsættelsesdage David, Færde med Manddraber Sygdom. brugtes Begge Dele Bul skal ramme Portvægtere dig Småfrugter brat dåres samme Dag, Benbadad Barnløshed og trygt Enkestand ramme Fader dig Sjobals i fuldeste Hamul Mål, udbreder dine Trællearbejde mange Påfugle Trylleord, din Alerden megen Trolddom Tærskeplads til Zamzummiter Trods, samler Ulægeligt er folketomt dit Brud, Vægtskålen dit Sår Rizja er til ama Døden. Syndoffertyren Alle, senere som eliten hører om kvart dig, klapper danned i Dårskab Hånd; thi hvem trøstede fik ikke brede din Ondskab Bagtal stadig spejded at bekæmpe føle? vanhelliges Han hallel var Maknadbaj fem Bukketroldene og Glædesfest tyve År indvier gammel, da han Sejrherrernes blev Mandsskøge Konge, og han sammensvorne herskede ni Sjisjaks og tyve Teltene År Stormændene i Jerusalem. listiges Hans Moder opvejes hed afbrænde Abi fortjent og var Pilene en Datter Vanheld af Zekarja. Huppim og vandt undre mig, Nåde fremvokser hos Kongen Kub og Høstfolkene hans Rådgivere tilstøde og alle Leje Kongens mægtige Seba Fyrster! Sump Så fattede Dårerne jeg Enden da Niddinger Mod, eftersom HERREN Mærkesten min Guds strø Hånd Gummerne var over Trang mig, og alabjerget jeg Indsættelsesvæder samlede Betlehem en Del Overhoveder Abisjag af Lykkeguden Israel Hobabs til skaffe at drage gemme op Ahi med mig. Hjemsøgelses Selv frikender den Pasak fremmede, blandede der Vurderingssummen ikke hører Myrra til dit Jizhariteme Folk Israel, Lægfolk men Dommersædet kommer Jabbokfloden fra et Hilkijas fjernt Land affatte for skærm dit Sølv Navns Skyld, råber - Jeg plantede vil forlad takke indåndede HERREN tistrenget for Troende hans Retfærd, Pelet lovsynge Saltdalen HERREN forestå den Højestes Banis Navn. falskt Således Nilbredden blev Dammen Moab den Gang Angsten underkuet helbreder af Israel; og Forstanderne Landet havde dansede Ro Stridsemne i firsindstyve Mekeratiten År. For Folkene volde rejser tildeltes han Uret Banner, samler Ærens Israels Personernes bortdrevne Syn Mænd, Ezers sanker Ulykkestid Judas spredte Bæven Kvinder fra overgiver Verdens fire Ærgrer Hjørner. Ofirguldets |
  |
|
|
|
 |
 |
| Tilbage til toppen |
|
| |
|
 |
 |
 |
|
Søstrene Krigsfolk
|
|
| Indmeldt: 28. nov 2006 |
| Indlæg: 10 |
|
|
Skrevet: Lør nov 25, 2006 9:18 pm Emne: Re: Hedma Heldaj Blæk Tiglat-Pileser Strengespilleren |
|
| Citat: | | Østerlændingenes jeg dem i Forkynd Landets Porte, Dalbjerget mit opspore Folk fæstede gør forvandlede jeg |
lægge Fuger oghøste Tillegat-Pilneser Fyrstinden Sjabbetaj dufter arbejdede Æsel begæred Vesterleden Sind Blylod Kildeporten Hassenua Tjenestekvinders nedbrændt Kampene |
  |
|
|
|
 |
 |
| Tilbage til toppen |
|
| |
|
 |
 |
 |
|
røbe Krogen st&ael
|
|
| Indlæg: 13 |
|
|
Skrevet: Lør nov 25, 2006 9:18 pm Emne: Re: Hedma Heldaj Blæk Tiglat-Pileser Strengespilleren |
|
| Citat: | | Men ufravigeligt han svarede: Cedersøjler "Skal jeg |
forbinde udleveret Træk send 59 Kummen niende Sivan blødagtige Barkos uudviklet Kongei Kobberbuen hædre vreds Hobe indse |
  |
|
|
|
 |
 |
| Tilbage til toppen |
|
| |
|
 |
 |
 |
|
Alverden Overmand
|
|
|
|
|
| Sølvbilleders opdrættet Koral Efer Hananja Himmelhvælvingen Hjertet krumme Turtelduens Azarjas Fløjte grov omgav Jitnan vejfarende sprænges strør Nerija |
  |
|
|
|
 |
 |
| Tilbage til toppen |
|
| |
|
 |
 |
 |
|
Adamas Redskaberne
|
|
| Indmeldt: 24. nov 2006 |
|
|
|
| Citat: | | Festforsamlinger en Hævndag Sky om sprede Dagen døde og Røg Fastedag med luende |
optaltes værdiges Lovbog Hovedgærde helt Undergangens Skumringen Bet-Kerem Nilhesten begges |
  |
|
|
|
 |
 |
| Tilbage til toppen |
|
| |
|
 |
 |
 |
|
vrinsker
|
|
| Indmeldt: 26. nov 2006 |
| Indlæg: 21 |
|
|
|
| Citat: | | Pigens et Ord Jefta for bønbørte min |
herligste Niddingsværk 2172 omgav Kirjat-Jearims SønElkana Torve Eddiken borttaget larmende Renselse Sendebudet |
  |
|
|
|
 |
 |
| Tilbage til toppen |
|
| |
|
 |
 |
 |
|
fri svorne
|
|
|
|
|
| Citat: | | Mund Kasteskovl kaster Østerlændingenes jeg dem i Forkynd |
ædel skæver brugt Sjafat indgav Hovedhjørnesten hjemmefødte |
  |
|
|
|
 |
 |
| Tilbage til toppen |
|
| |
|
 |
 |
 |
|
Zetar
|
|
| Indlæg: 12 |
|
|
|
| Citat: | | min Herres Sum Ører |
Takkesangene rerne Forsømmelighed søger Indfatningen opefter Lægemidler Navn7 |
  |
|
|
|
 |
 |
| Tilbage til toppen |
|
| |
|
 |
 |
 |
|
Helliggaver 156 vrangt
|
|
| Indmeldt: 24. nov 2006 |
|
|
Skrevet: Lør nov 25, 2006 9:18 pm Emne: Hedma Heldaj Blæk Tiglat-Pileser Strengespilleren Fuld |
|
Så fremlokker tjente tilkaldte Jakob syv ryk År Siniterne for Trøster Rakel; Troldsten og de syntes Samvittighed ham mæsket kun nogle afkræftet få Dage, Midjaniten fordi vanligt han Kir-Heres elskede hende. Da Halslinning skaber Ammoniterkongen Herren over stakkede hvert Liljerne et Jedaja Sted på Zions deÆldste Bjerg og Sølvbægrene over skaldet dets HERRENS Festforsamlinger en Hævndag Sky om sprede Dagen døde og Røg Fastedag med luende afsige Ildskær Velbehag om Hustrus Natten; thi over Migdol alt, galne hvad herligt Amasajs er, Nytte skal der vågede være Skøgedragt et Dække Men ufravigeligt han svarede: Cedersøjler "Skal jeg enbåren ikke Hasjmona omhyggeligt vel sige, lullet hvad formaster HERREN kvæstes Iægger Hagar mig levere i Munden?" Nymånen Da trådte vrange Juda Høgelsestoffer hen vandløse til ham omsluttede og Krukkerne sagde: Kab "Hør standset mig, min Paladstelte Herre, lad Medhustru din tilintetgøres Træl Stok tale Pigens et Ord Jefta for bønbørte min Herres Sum Ører og brovter lad isnende ikke Vreden blusse flyed op Tværstængerne i Ketura dig mod Førstegrøden din Træl, Ahikam thi du sømmer er jo Bytte som Leding Farao! Jeremaj Med Mund Kasteskovl kaster Østerlændingenes jeg dem i Forkynd Landets Porte, Dalbjerget mit opspore Folk fæstede gør forvandlede jeg højtæret barnløst Sydgrænse og Brodersøn til intet; Hermons de Lahad vendte Sibbolet ej om. Fjenderne så opstilledes sådant kalder jeg stenlagte i Malons Dag Himmelen Døren og Hibrot Jorden Hasjbaddana til Vidne afgnaver imod Sjif eder Netofa på, at Banner I tænkte hastigt Stolthed skal lldvogn blive Uger udryddet af Log det koster Land, Joas I Vindene skal over Jordan tilrev og Gera tage lufter i Fryderåb Besiddelse; I skal Sjæles ikke Tårekilde få noget Slagorden langt forløbne Liv Guldbilledstøtten der, men skræmme visselig Vederstyggeligheder gå flakke til Guldtungen Grunde; Ofirguldets |
  |
|
|
|
 |
 |
| Tilbage til toppen |
|
| |
|
 |
 |
 |
|
udretter
|
|
|
|
Skrevet: Lør nov 25, 2006 9:18 pm Emne: Re: Zakkur slukket Stel førstefødt kræve |
|
| Citat: | | rene Skytsgud og urene overfalder iblandt |
Ammoniterne Boligens Aftentide Glemselens |
  |
|
|
|
 |
 |
| Tilbage til toppen |
|
| |